Kvalitetspolicy för Casamja AB

Vi jobbar efter ett tydligt formulerat arbetssätt som du kan se som ett garantibevis i vårt förhållningssätt till dig som kund och där vår strävan är att du som kund alltid ska tycka att det är enkelt att ha med oss att göra!

Produkter

Vårt sortiment av lager och tillverkningsprodukter presenteras på vår webbplats www.casamja.se och/eller i särskilt produktblad och där alla produkter i sortimentet innefattas av minst 1 års garanti. Mer info om respektive garantis omfattning hittas på hemsidan eller skickas vid begäran.

Leveranser

På vår hemsida/webbshop framgår det vilka produkter som är lagervara och vilka produkter som är beställningsvara och i dom fall en beställning gäller lagervara så distribueras detta från vårt lager dag 1, (samma dag som order inkommer) om inte kund särskilt uttryckt önskemål om senare leveransdag eller om order inkommer senare än 10.00 eller då varan är tillfälligt slut på lager.

I normalfallet så sker leverans med leveranssätt som når mottagaren dagen efter beställningsdag.

Vi orderbekräftar alltid om vi har en e-postadress registrerad på dig kund, eller på annat sätt om önskemål finns. I de fall vi restnoterar varor framgår det i orderbekräftelsen.

Reklamationer

Vi garanterar en generös och snabb reklamationshantering. Kunden ersätts alltid för felaktigt eller skadat material. Vi garanterar full returrätt och 10 dagars öppet köp. Reklamationer skickas alltid fraktfritt till kund.

Avvikelser

Vi utför regelbundet kontroller och mätningar på avvikelser i vår hantering av order och våra interna rutiner.

Vi håller det vi lovar

Detta dokument skall ses som ett garantibevis av vårt förhållningssätt till dig som kund och vi bekräftar att detta är en riktig beskrivning av vår verksamhet. Förbättringar och revision Vi strävar efter kontinuerlig förbättring av vårt kvalitetsarbete genom ovan beskrivna arbetssätt. Intern mätning av avvikelser sker minst årligen. Kvalitetsansvarig: Daniel Modig tel: 08-55621172 daniel.modig@casamja.se